ביטן בריאיון: "גם אם ליברמן יקבל 11 מנדטים זה לא מפריע לנו"

    אסתי פלד 3 Comment on ביטן בריאיון: "גם אם ליברמן יקבל 11 מנדטים זה לא מפריע לנו"

    ח"כ דוד ביטן התייחס ב'מהדורה המרכזית' לפיצול בימין וטוען כי עדיף שתי מפלגות שירוצו מימן לליכוד ולא אחת: "יש חשש לאבד שתי מנדטים אם תהיה מפלגה אחת" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דוד ביטן (הליכוד) התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לשאלת הבחירות, איך הליכוד ינצח בבחירות למרות התוצאה של 35 מנדטים, שליברמן לא מוכן לשבת עם נתניהו בקואליציה. וכמה מפלגות כדאי שיהיו מימין לליכוד.

    ביטן מפתיע וטוען, כי אין חשש ששתי מפלגות מימין לליכוד ירוצו ואולי אחת מהן  לא תעבור את אחוז החסימה: "עדיף לימין שיהיו 2 מפלגות מימין לליכוד, הם צריכים להביא ביחד 9 מנדטים. הליכוד חייב לעבור את רף ה 35 מנדטים, ורק ככה תהיה ממשלה בראשות נתניהו. איחוד בימין בוא גם טוב, אבל נאבד שם מנדט או שניים".

    ביטן לא נבהל מהסקרים המחמיאים לליברמן ומסביר למה הוא אינו איום: "לא מעניין אותנו כמה מנדטים יש לליברמן כי הוא לוקח כרגע לאור הקמפיין שלנו קולות רק מכחול לבן וממחנה אנטי נתניהו ולא מהליכוד. גם אם הוא יקבל 11 מנדטים, אם זה על חשבון גוש השמאל, אז לא מפריע לנו".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      נו באמת…..אם ליברמן לשון מואזניים….נתניהו בחוץ….

    2. 2

      ביום מדבר כמו השכן המרוקאי שלי,תמיד טוב לו,המצב לא מזיז לו למרות שכולנו חרב,רק שלא יחשבו שמצבו לא טוב.מר ביטן,אם ליברמן מקבל 6 מנדטים לא 11,אין לכם ממשלה,אתה וכבוד שלך הולכים לכלא.אז תפסיק לבלבל את המוח

    3. 1

      אפילו ביטן לא מאמין לשטויות שהוא אומר